Leser Rezensionen / Okuyucu Yorumları

Leser Rezensionen / Okuyucu Yorumları

 
 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
Emin Kalça Emin Kalça schrieb am März 5, 2009
Sevgili Komşum, abim! 2009 yılı sanırım senin için, yeni oluşumlar, yenilikler yılı olacak gibi gözüküyor. 2009 yılının ilk çeyreğinde karşımıza... Weiterlesen
Sevgili Komşum, abim! 2009 yılı sanırım senin için, yeni oluşumlar, yenilikler yılı olacak gibi gözüküyor. 2009 yılının ilk çeyreğinde karşımıza tamamen yenilenmiş eşi benzeri olmayan bir site sunmuşsun, seni tebrik ederim. Sitede amacımıza uygun her türlü iletiye anında ulaşabiliyoruz, en önemlisi de siz site sahibine her an ulaşabilme imkanı sunman bu siteyi daha da değerli kılıyor. Sıra geldi kitaplara: Şimdiye kadar Tabu’yu okunmuş olarak kenara koyduk ve gerçekten mükemmeldi beni en çok etkileyen kimsenin tahmin bile edemiyeceği kitabın sonuç bölümüydü, Şimdi MAD’ı okuyorum, şimdiye kadar edindiğim izlenimler mükemmel. Benim senin gibi abim, Komşum olduğu sürece ben de damak tadıyla kitaplar okuyacağım anlamına geliyor. Başarılarının devamını diliyorum. sevgiler Emin Kalça... Einklappen
Bitte warten …